Leta i den här bloggen

fredag 9 september 2011

Puh...Har skurat hela den stora soffan

Nu har jag provat Vanish-spray för soffor och mattor på vår röda, stora soffa.
Jag har länge sökt efter nåt effektivt fläckmedel att tvätta soffan med. Den har blivit ganska ful på dehär några åren som vi haft den. Med många barn och djur så är det inte så lätt att hålla den ren.
Vissa fläckar är väldigt gamla, men ändå så ser det ut som att de skulle ha gått bort!
Nu är förstås soffan våt ännu så det är ju svårt att säga hur den kommer att se ut som torr, men som det ser ut nu så är jag väldigt nöjd!
Den hade en behaglig doft, lite stark kanske, men jag hade fönstret öppet så det far nog bort en del av det. Lite svårt var det att få bort medlet från soffan, så det blev ett bra gympapass på samma gång :)

I morgon ska jag fortsätta med de andra medlen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar